Titulní obrázek

Některé automobilky v poslední době excelují s propagací svých vozů

V poslední době automobilky opravdu excelují s propagací svých vozů. Nejdříve Ford a nyní i Hyundai Motor. Vysílané reklamy některé diváky opravdu šokují. Proč se začíná objevovat násilí i v reklamách?

Pokud si pořizujete nové vozidlo nezapomeňte na jeho pojištění. Pojištění vozidla se skládá se zákonného pojištění vozidla, tedy z povinného ručení a z havarijního pojištění vozidla. Informace o typech pojištění, spoluúčastech či připojištěních najdete na specializovaném serveru Srovnávač.cz. Naleznete zde také online kalkulačku povinného ručení.

Kvůli kritice veřejnosti stáhla reklamní spot, ve kterém se muž neúspěšně snaží spáchat sebevraždu pomocí výfukových plynů. Reklama měla propagovat nulové emise oxidu uhličitého u jednoho z modelů Hyundai, píše agentura Reuters.

Automobilka uvedla, že se hluboce a upřímně omlouvá za jakoukoliv urážku či bolest, kterou tato reklama zaměřená na zákazníky v Evropě a Spojených státech mohla způsobit.

Hyundai není jedinou automobilkou, která se dostala do problémů kvůli reklamě. Minulý měsíc vyvolala v Indii vlnu kritiky reklama na vůz Figo od amerického výrobce Ford. A není se čemu divit. Reklama totiž nabízí pohled do kufru vozidla, v němž se nachází tři ženy se svázanýma rukama a roubíky v ústech. Indií přitom v minulých měsících otřáslo několik případů znásilnění žen. Ford se poté od reklamní kampaně distancoval.

Je potřeba si uvědomit, že násilí na nás v současné době působí ze všech stran. A my ho dobrovolně sledujeme.

Hyundai společně se sesterskou firmou Kia tvoří pátého největšího producenta automobilů na světě. Firma v listopadu 2008 oficiálně zahájila sériovou produkci osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku.