Korejské automobilky vyrábějí vozy na lepší a lepší úrovni
Když korejské automobilky začaly prodávat automobily v Evropě, nikdo moc nevěřil, že se mohou stát předními prodejci. Nyní už je všechno jinak. Kvalita techniky i designu je totiž na stejné úrovni ostatních evropských značek.
Zatímco největší korejský výrobce Hyundai si usmyslel, že Evropě přece jen nakonec vnutí svůj typický designérský jazyk, s nímž se pokoušel prorazit už koncem devadesátých let a zcela po právu se tak setkává s bipolárními názory na vzhled svých vozů, koncernová Kia na to šla úplně jinak. Původně avizovanou pozici sportovní značky si sice v rámci skupiny Hyundai nevydobyla, ale spravila si chuť alespoň v oblasti designu.
Povinné ručení 2012: V letošním roce se ceny povinného ručení dostaly vlivem konkurence na historická minima. Máte-li starší smlouvu, porovnejte si vaši platbu s některou online kalkulaček povinného ručení.
Její auta dnes vypadají velmi evropsky, dynamicky a elegantně a dokonce už i prémiové značky dnes lze podezřívat z opisování. Může za to v první řadě šéfdesignér značky Peter Schreyer, kterého Kia před pár lety přetáhla z pozice šéfdesignéra Audi. Dneska tak mají zavedené evropské značky z Korejců oprávněné obavy, kterými se netají ani šéf koncernu Volkswagen Group Ferdinand Piëch.
Piëch také jaksi mimochodem zmínil, že jeho zájem o Alfu Romeo stále trvá, což je trošku v kontrastu s nedávným prohlášením šéfa Volkswagenu Winterkorna, že nákupy značek u koncernu skončily.